PORTAIR SERİSİ

PORTAIR Serisi Seyyar Hava Kompresörleri

PA 34 / PA 50 / PA 64 / PA 100

PORTAIR serisi seyyar hava kompresörleri müşterilerine uzun yıllar sorunsuzca hizmet edebilmesi için tasarlanmıştır. Tasarımında ve analizlerinde son teknoloji mühendislik yazılımları kullanılan bu kompresörlerin her bir parçasının imalatı ve montajı uluslararası kalite standartları çerçevesinde gerçekleşmektedir.

PORTAIR serisi seyyar hava kompresörleri tüm inşaat, maden ve gemi inşaat sektörü uygulamalarında ideal bir çözümdür. Yüksek direngenliğe sahip ve üst kalitede malzemelerle ve her modele uygun yüksek performanslı vida bloklarıyla imal edilmiş olan bu kompresörler uzun bakım aralıkları, üstün performansı, yüksek kapasiteleri ve rakiplerine göre daha büyük hacimli yakıt tankı ile seyyar basınçlı hava ihtiyacı duyulan her yerde sorunsuz kullanılabilmektedir.

KOLAY KULLANIM

PORTAIR serisi seyyar hava kompresörleri farklı uygulama alanlarında başarıyla çalışabilmesi amacıyla üretilmiştir. Her seviyede kullanıcının kolayca adapte olup öğrenebileceği şekilde tasarlanan ürünlerin üretiminde ve montajında kullanılan üstün performanslı ve kaliteli parçalar, uzun bakım aralıkları ve bunun sonucunda da düşük işletme giderleri sağlar.

YAYGIN SATIŞ SONRASI DESTEK HİZMETİ

Dünya genelinde 100’den fazla ülkede faaliyet gösteren ve Türkiye genelinde 150’yi aşkın yetkili satıcısı bulunan DALGAKIRAN, 25 i aşkın noktada 365 gün kesintisiz hizmet veren satış sonrası servis ağı ve Türkiye’nin her yerinden 444 2012’den ulaşılabilen müşteri destek hattı ile müşterilerinin ürünlerini güven içerisinde kullanmalarını sağlar.

GENEL ÖZELLİKLER

• Yüksek debi kapasiteleri ile PORTAIR serisi seyyar kompresörlerden PA34 ve PA50 iki adet, PA64 üç adet, PA 100 ise dört adet pnömatik kırıcının aynı anda bağlanmasına ve çalıştırılmasına olanak tanır.

• PORTAIR serisi seyyar hava kompresörleri Avrupa Birliği’nin 2007/46/EC çerçeve direktifine uygun tip-onay belgesine sahiptir.

• Dizel motor ve vida bloğu aynı anda kontrol edilerek hava tüketimine göre debi kapasitesi ayarlanabilmesi ile yakıt tasarrufu sağlanır ve böylece operasyon maliyetleri minimize edilmiş olur.

• Elektronik kontrol kartı içeren kontrol paneli üzerinde çıkış basıncı, yakıt seviyesi ve çalışma saati bilgileri okunabilmekte, yüksek motor sıcaklığı, yüksek sıkıştırma sıcaklığı, düşük pil, düşük yakıt, servis gereksinimi, alternatör şarj edilmeli gibi alarmlar görüntülenebilmektedir.

• Paslanmaya ve darbelere dayanıklı kabin ile kompresörün zorlu koşullarda performansını kaybetmeden çalışabilmesi ve yandan kapaklı tasarımı ile her parçasına kolayca erişilmesi sağlanmıştır.

• Direk akuple tahrik sistemi ile klasik güç aktarım sistemlerinde yaşanan kayıplar en aza indirgenerek az yakıtla çok basınçlı hava üretilmesi hedeflenmiştir.

• Sınıfının en büyüklerinden olan yakıt tankı hacmi ile tam yükte 16 saate kadar sürekli çalışma performansı elde etmek mümkündür.

VİDA BLOĞU

• “Hesaplamalı Akışkanlar Dinamiği (CFD)” ve “Sonlu Elemanlar Metodu (FEM)” gibi son teknolojinin nimetlerinden faydalanılarak tasarlanmış ve üst düzey imalat teknikleri ile imal edilmiş yeni nesil vida blokları, yeni rotor profili ve lob kombinasyonu ile yüksek verim, sağlamlık ve düşük enerji tüketimi sunar.

• Standart tasarımlardan 3 kat daha fazla yük taşıma kapasitesine sahip yeni jenerasyon rulmanlı yataklama sistemi vardır.

• Optimal lob kombinasyonu ile yeni rotor profilinin daha az hava kaçışına izin vermesi enerji giderlerinde ciddi bir azalma sağlar.

• AGMA (American Gear Manufacturers Association) standartlarında dişli kutusu kullanılmaktadır. (PA50 & PA100)

ANA MOTOR VE TAHRİK SİSTEMİ

• PORTAIR serisinde standart olarak KUBOTA’nın 4 silindirli, su soğutmalı ve turbo şarjlı (PA34 hariç) dizel motorları kullanılmaktadır.

• Her biri sınıfının en düşük egzoz emisyon değerlerine sahip dizel motorlarıyla PORTAIR serisi Türkiye, ABD ve Avrupa Birliği emisyon standartlarına uygundur. (PA100 hariç)

• Vida rotoru milinin (PA50 ve PA100’de dişli kutusu milinin) tahrik edilmesi, vida bloğu ve ana motor arasında 1:1 aktarımla direk akuple olarak gerçekleştirilir.

• Direk akuple sistemde kayış aktarımı kaynaklı kayıplar olmadığı için kayış-kasnak mekanizmasına göre yaklaşık %3’e kadar daha verimlidir ve bakım sorunu yoktur.

VERSİYONLAR

• Şaseli

• Frenli, sabit römorklu

• Frensiz, sabit römorklu

• Frenli, hareketli (yüksekliği ayarlanabilir) römorklu

• Frensiz, hareketli (yüksekliği ayarlanabilir) römorklu

STANDART EKİPMANLAR

• Güvenlik halatı (PA64 ve PA100)

• Sinyalizasyon

• Takoz ve takoz tutucu

• Römork bağlantı kaplini

• Çekvalf

• Kabin güvenlik kilidi

• Kırıcı hortumu bağlantı kaplini

OPSİYONLAR

• Güvenlik halatı (PA34 ve PA50)

• Kıvılcım önleyici egzoz sistemi

• -30 °C’de soğuk başlatma

• Müşteri isteğine bağlı gövde rengi

• Müşteri isteğine göre kabin rengi

• Aftercooler ve su separatörü